emira's mumble:

This is my blog. I speak my mind. But sometimes i speak my heart. So pardon me if what i wrote insult you or make you hurt or make u dislike me cuz this is just me!

Thursday, January 26

Happy Couple





I admire them. They are so damn loving (x taulah kalau cuma bila depan media). Envy them at the same time..sweet sangat. Dulu masa remaja dulu (sedey sbb umur membuatkan aku x boleh mengaku aku remaja lagi) sebelum tidur selalu berangan about my prince charming. xda specific guy pown yang di angankan sbb aku sekolah perempuan je. Jadi otak aku akan selalu mereka watak seorang lelaki yang aku suka. Rambut panjang, tinggi dari aku sebab aku pendek dan.....hahaha...kalau dulu tengok cite mat salleh bila perempuan kiss laki yang lagi tinggi tu, dia kena menjengket and laki tu kena menunduk, so bila laki tu penat dia akan grab pinggang pmpn tu and dukung while kissing, sweet and romantic sangat!!!(hahahahah pengaruh tv...gatal ko ni myra). Laki tu pown kena pandai main guitar, suka kucing, suka budak-budak. caring, romantik. hahahaha....but dreams will always be dreams. Only the lucky one get what they want in life kan and i'm not.  Back to the picture. I love this picture. There's so much love in it. Love that i envy. 





p/s : to those yang dah jumpa jejaka atau gadis idaman, hargailah hati dia. Jangan sia-siakan kasih sayang yang diberi itu.

No comments: