emira's mumble:

This is my blog. I speak my mind. But sometimes i speak my heart. So pardon me if what i wrote insult you or make you hurt or make u dislike me cuz this is just me!

Monday, September 20

Perlumbaan Kedua

setelah beberapa tahun berlalu...
arnab dan kura2 yg terlibat dalam perlumbaan dahulu sudah berkeluarga
mereka mempunyai anak....

keturunan arnab tetap dengan perangai bongkak mereka..
mungkin ia diwarisi...so satu hari ank arnab ni berjumpa dengan ank kura2
dia pown ckp..

"oit...dulu mungkin bapak aku buat silap...dia tito bwh pokok...
skrang aku nk rematch dengan ko...sbb aku nk tebus maruah aku..." - ank arnab-

"okie....dari mana hingga ke mana?" - ank kura2

"dr sunway sampai klcc, kita start pagi besok..okie? kita tgk siapa sampai dulu di sana" - ank arnab-

"okie...deal" - ank kura2


keesokan harinya mereka pown start la berlumba...
ank arnab dengan gigihnya berlari...lari dan terus berlari...
apabila sampai di KLCC dia nampak ank kura2 dah tunggu depan pintu...
sambil tersenyum ank kura2 ckp...

"penat ye?? nape ko x amek teksi mcm aku??"


No comments: