emira's mumble:

This is my blog. I speak my mind. But sometimes i speak my heart. So pardon me if what i wrote insult you or make you hurt or make u dislike me cuz this is just me!

Monday, December 6

Perempuan tu mintak nusyuz~

ari jumaat tu..balik je kerja aku pown get ready nk masak...pas masak aku terus makan ngan kakak aku yg serumah ngan aku..encik koala dan cik gold lion pown ada...sambil2 aku makan aku sembang dengan kakak aku...kitorang sembang pasal suami yg gay...tetibe encik koala bersuara....

koala bear : i pown ada bace metro pasal perempuan tu dia mintak nusyuz...


gold lion : (hampir2 tersedak) perempuan tu mintak ape b? mintak nusyuz?? (dgn muka tahan ketawa) macam ne  plak dia mintak nusyuz??


koala bear : yela...dia check hp laki dia..ada msg gambar laki bogel...pastu dia ckp la laki dia dah gay..dia mintak la nusyuz... (dengan muka confident je si koala bear ni bercakap)


gold lion : b...bukan nusyuz la...fasakh la....mana ada pmpn ley mintak nusyuz...hahahaha...


koala bear : ye ke??


gold lion : nusyuz tu..perempuan yg menderhakai suami dia la..ne ley maen mintak2...AHAHAHAHAHA....next time i nk mintak nusyuz la dgn u lah!! KAHKAHAKAH..!!!!


cik gold lion sambung ketawa..kakak aku yg tgh makan tunduk je...tahan ketawa..takowt koala bear lagi malu kalau dia gelak sekali...yg si koala ni dgn muka malu tambah bengang bangun basuh tangan n basuh pinggan...dr dapur dia jerit "sape masak x kemas dapur nie..." aku tau...dia bengang kena bahan..so aku wat bodoh je la dgr dia membebel..ahahahaha...

3 comments:

MOMMY CGG said...

nice entri:)

Linglung said...

aiseh! gua pun dah lupa dah term2 ni..otak dah berkarat :p

Emira Darmia said...

abg lung : jgn bang...nnt kena gelak ngan awek mcm ni...hahaha