emira's mumble:

This is my blog. I speak my mind. But sometimes i speak my heart. So pardon me if what i wrote insult you or make you hurt or make u dislike me cuz this is just me!

Tuesday, January 4

RUMAH NI DAH NK ROBOH DAH...THANKS

Pergaduhan x bawa ke mana...
bwk penat..and bwk susah je...
yg cuba aku tegakkan kat sini bukan soal aku betul atau salah..
soalnya sekarang..sejauh mana kasih syg dia pada aku???

hati perempuan x susah nk pujuk..senang je...
tp kenapa luka yg baru nk sembuh tu ditabur dgn garam???
kenapa??? takkan la dia x tahu yg sememangnya aku nk dia berpihak pada aku...
biarlah kalau aku salah sekalipun..if dia berpihak pada aku...aku akan sgt yakin yg dia syg aku....

tp kenapa perlu dia pilih kawan dia sedangkan masalah ini berpunca dr mereka??
sebab air muka....jawapan itu yg dia bg...jawapan tu jugak yg buat ati aku yg luka berdarah td hancur berkecai....

YUP DIA SYG KAWAN2 DIA LEBIH DARI AKU...

if x...soalan senang je aku bagi dia pilih...aku atau kawan2 dia...
dia diam tanpa jawapan..fine....ckp la koran nk ckp aku emosi...
yup..mmg aku emosi..tp kenapa aku jd marah mcm ni..korang pk x??


relationship ni dah retak...dah nk roboh dah...
tunggu masa je..if dia x happy sbb terpaksa tinggalkan kawan2 dia sbb aku..
fine...aku sendiri tarik diri....its for the sake of his happiness...

No comments: