emira's mumble:

This is my blog. I speak my mind. But sometimes i speak my heart. So pardon me if what i wrote insult you or make you hurt or make u dislike me cuz this is just me!

Friday, April 2

blog!!

i'm new here...
u can call me outdated sbb bru nk mula..
bak kate aiman "aiman x kisah"
so i x brape faham mcm ne nk gune blog ni...
apakah blog??
ada org ckp..its bout u...
kita ley tulis apa saja yg kita nk lam blog ni..
ada gak org ckp blog is like a diary...
kita tulis apa yg kita wat hari2..
but i tot diary suppost to b private??? haha..
ada org ckp...its bout ur thought...
apa yg kita pikirkan, pandangan kita...
kita ley ckp dgn bebas tanpa ada org yg akan menghalang..
ada org ckp...its the best way nk luahkan perasaan...
marah, sedih, gembira...ala mcm lagu travis tu..
- there r many season to fell glad, sad mad..
its just a bunch of feelings that we had to hold... -
tp ape yg i nampak dan bace dlam blog kwn2 i..
ITS BOUT EM!!
haha..so blogger...what is blog to u?
apa2 pown...i will write my blog based on semua perkara di atas..






myra


















1 comment:

mrnoble said...

Hi! I'm new to blogging too. Why I'm blogging is to share the knowledge/experienced that I have to the world.